Längesen...

Mitt bloggande kommer av sig när jag är i Sverige, så även denna gång. Det beror på att det händer massor och att mina vanliga rutiner är satta ur spel. När jag sen kommer tillbaka till Belgrad "deppar" jag i vanlig ordning ihop några dagar innan jag börjar resa mig igen. Det är mer regel än undantag.

Andreas skjutsade oss till Arlanda och vi åkte tillbaka hit i onsdags eftermiddag, vilket hängde på ett hår, nu är ju flygplatserna i norra Europa stängda pga röken från vulkanutbrottet på Island.
Igår var jag inomhus och vimsade runt hela dagen men fick ialla fall iväg ansökan till högskolan!
Idag känner jag mig lite mer på gång! Jag har varit och tränat med Goran, beställt tid för tandläkarbesök nästa vecka och tänker läsa åtminstone en artikel idag, ligger efter med studierna:( 

Söndagmorgon 11/4, tog vi bussen till Flaten medan Andreas åkte och lekte med Gustav och Edor! Vi "lekte" med mamma och pappa, och fixade deklarationer osv. Värdshuset i Flaten håller stilen och maten är lika god som vanligt! Vädret var fantastiskt, men snötäcket är fortfarande djupt. Andreas hämtade upp oss och på kvällen kom Helena och Tom till oss. Tom har jobbat sin sita vecka på banken nu och är en glad pensionär, GRATTIS!

Måndag fick Anne-Christine hjälp med datorn av Andreas, innan vi begav oss till Stockholm. Claes hade jobbmöten. Vi bodde hos Fredrik och Karolina, som tyvärr inte var hemma, så det blev inget tvillingmöte denna gång.
Middag med Andreas och Erik på kvällen, det tål att upprepas att vi har så mysigt och roligt tillsammans. Just nu refererar dom mycket från serien "Solsidan", Andreas har laddat ner programmen till oss och vi ser fram emot att kolla på dom.

Tisdag gick Andreas och jag på stan när Claes var på nya möten. Vi åt lunch i Östermalmshallen! Det är verkligen ett smultronställe i Stockholm, där finns allt! Dofterna som slår emot när man kliver in är ljuvliga! Ett ställe att visa utländska beökare...
Brandon och Humble fick ett besök av oss och Johan kunde verkligen ekipera Claes med härliga vårkläder, läckert!! Röd näsduk hade han aldrig köpt på egen hand...

Jag var till en fotdoktor, som konstaterade att jag inte ska operera mina fötter, men behöver nya inlägg och "fotvänligare" skor, tantskor- jag stretar fortfarande emot...
På kvällen bjöd Cajsa, Micke, Alexandra och Elvira oss på middag! Camilla kom också och dom stackars värdarna fick aldrig göra kväll, vi stannade till 01. Trevligt var det!

Onsdag gick vi lite på stan innan det var dags att packa ihop och åka till Arlanda. Det kändes som vi haft en liten semester och det var inte lätt att åka ifrån Andreas, som vi umgåtts med i flera dagar...



Kommentarer
Postat av: Ewa

Solsidan är veckans höjdpunkt :-) Jätteroligt!

2010-04-16 @ 14:10:24
URL: http://www.spicyewa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0