Valborg

Med risk för att bli tjatig, nu var det längesen jag bloggade igen. Det är inte så att jag inte har något att skriva om, för som vanligt händer det saker och sker häftiga möten så gott som dagligen. Det är bara en sak som behövs, nämligen att jag går ut genom dörren. Det som hindrar mig är uppsatsen… Varje dag har jag dåligt samvete för att jag inte är mer koncentrerad och effektiv,  som Claes säger ” det sitter i huvudet, krångla inte till det”!
Idag har jag både hunnit träna, läsa en artikel, skriva sammanfattning om den, varit hos frissan, lagat mat och solat på balkongen!!

I morgon tar vi en tripp till Rovinj i Kroatien över helgen, det ska bli underbart att se havet igen!

Vi passar också på att säga grattis till Cajsa idag, som firar sin födelsedag i Gävle!

Våra ungdomar är i Skåne och vi tycker att det är bra med regn...

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag säger TACK för underbar bukett och choklad. Vet att ni har det skönt i Kroatien. Har hört att ni bör besöka en speciell fy på en speiell ö?

Kramar till er båda på färden!!

Cajsa hos Ulla

2010-05-01 @ 23:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0