Semesterslut...

För min del handlar det om att jag haft semester från bloggandet.
Det började ofrivilligt eftersom internetuppkopplingen var mycket dålig. Visst är det häftigt hur snabbt man kommer in i andra vanor, jag som för det mesta bollar runt olika tankar i huvudet om vad jag ska skriva på bloggen, hur jag ska formulera mig osv. Här satt jag hela förra veckan utan nåt vettigt att göra och kom inte ens igång att skriva. Hur som helst har vi haft en jätteskön semster under tre veckor och är sen en dryg vecka tillbaka i Belgrad.

När jag slutade skriva senast skulle vi få besök i Montenegro av Helena och Tom.
Vi åkte till Dubrovnik och hämtade upp dom och sedan hade vi en fantastisk vecka tillsammans. Så enkelt och glatt i goda vänners lag. Det gjorde oss gott med mycket, skratt, vila, god mat, god dryck, vacker utsikt, bad dag och natt, samt utflykter både till sjöss och till Dubrovnik.































Rosa champagne både inledde och avslutade vår härliga vecka tillsammans :)
Vi är riktigt riktigt nöjda och jag vet att vi delar den känslan med våra gäster...

Efter ytterligare två dagar i MN pckade vi också ihop och gav oss iväg mot nya äventyr...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det härligt att en bild säger mer än tusen ord. Det var en helt fantastisk vecka. Så lustfylld. Jag kom hem med massor av energi. Och ler när jag tänker på Allan Karlsson och hans polare. Ni som redan läst Hundraåringen förstår vad jag menar.

2010-08-17 @ 10:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0