Julbazar

Claes konstaterade just att jag inte bloggat på länge, igen:)

Just nu doftar huset av nybakta pepparkakor, ur högtalarna spelas min jul-playlist i Spotify, glöggen värms på spisen tända ljus överallt och Claes är nybadad!!

Idag har vi haft den årliga julbazaren, anordnad av internationella kvinnoklubben i Belgrad. Det var lite mindre besökare än vanligt, men förhoppningsvis har vi fått in mycket pengar, vilket brukar vara ca 100 000 Euro:) En del pengar kommer i år att gå till Kraljevo, där det är 400 familjer som fick sina hus förstörda i jordbävningen. Det är tufft att behöva tälta i vinter.

Veckan har jag ägnat åt en områdesprofil om Sandviken, min skoluppgift som trots datastrul kom in i tid. På måndag är det skoldag i Stockholm, så i morgon hoppas jag att alla flyger som dom ska.

Idag ska vi äta slow food på vår restaurang tillsammans med Carol och Lewis, innan dom åker hem och firar jul på beachen i Australien.

http://www.youtube.com/watch?v=CYVvcf1QqXc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0