Flitiga

Claes har varit ledig idag, Independance Day, och vi har verkligen fått en massa gjort!

Började med att vara på Indiska ambassaden och söka visum åt Claes.
Spontanfika hos Maria och Per, Emma, Oskar och Molly, jättemysigt!
Träning: min rygg börjar bli både starkare och smidigare:)
Hårklippning för Claes.
Avfrostning av kyl och frys!
Fortsatte med arbetet som vi började igår... Gissa vad??

Jo, vi har ju flera kartonger med osorterade foton med hit.
Passande jobb för en sysslolös hemmafru kan tyckas...
Mamma sade dock på ett tidigt stadium att vi troligen skulle komma hem igen efter X antal år med orörda kartonger. Vi har bara varit här i 2½ år ännu. 
Men, håll i er, nu är vi på gång!!

Vi har startat med Cypern 1987 och hittar en massa roligt från Claes första utlandsjobb.
Carolina(2 år) och jag var ju där i tre månader och vi hann med att få flera besök, som alla är dokumenterade.
Marcus kom flygande ensam som 15-åring!
Kickan kom med ett gäng ovana solbadare från Valbo!
Cathis och Kjell kom på sin bröllopsresa!
Ettan och Ewa kom och firade både Nationaldag och Midsommar med oss! Ewa minns du kackerlackor, hajar och Louis??
Britt-Marie, Ingmar och Tobias kom på semester!
Det är otroligt skojigt att se bilderna och läsa mina dagboksanteckningar från den tiden!

Mest spännande ska det bli att se och höra vad Carolina kommer att tycka....

By the way! Alla inlämnade tentor är godkända! Hoppas att min kom in.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ha, ha, ja visst kommer jag ihåg. Speciellt dom äckliga kackerlackorna och hur Carolina sen visade hur jag gick. Trippande på tå och livrädd.

Det var min första utlandsresa och definitivt inte den sista.

Kram

2010-02-16 @ 08:46:59
URL: http://www.spicyewa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0