Häftigt!!

Idag har vi pratat med både Andreas och Carolina, samt deras kompisar Erik, Pia och Emma via Skype och webkameror! Dom har sett oss och vi har sett dom i deras lägenheter. Så nu vet vi verkligen hur dom har det! För oss kostar det 44 kr i månaden och då kan vi prata hur länge vi vill med andra skypare och med fasta telefonnummer i Sverige. Verkligen jättehäftigt:) För att bli rik gäller det att minska kostnaderna har jag hört...eller hur Tom?

Idag har Andrea och Alexander flygit för första gången i sina liv, med sina föräldrar, till Istanbul! Det gick jättebra och dom var snälla och nöjda hela resan trots två timmars försening. (Undrar om Claes skulle varit lika nöjd??)

Idag har vi bokat hit våra barn, dom kommer den 25 februari och stannar till 28:e. Det ska verkligen bli jättemysigt, även om det är kort tid... Det var ju jättelängesen Claes träffade Carolina och Andreas fyller år dagen innan.

Idag har vi bokat en tripp till New Delhi i slutet av mars, denna gång ska vi åka båda två och kanske se lite mer av Indien än jag gjorde förra gången. Jag skulle verkligen vilja se Taj Mahal, som finns på UNESCO:s världsarvslista...

Våra Indiska vänner är för närvarande i Dubai och det ska bli spännande att höra vad dom tycker om det, för dit skulle jag också gärna åka en gång i mitt liv.

Idag har Nero fixat mitt hår, både färgat och klippt i vanlig ordning. Han har det tufft med jobb just nu och ska på en intervju till helgen för att få åka och jobba som frisör på kryssningsfartyg i sex månader. Hans fru och son Noah(2½ år) får då klara sig utan man och pappa...

Så utifrån det som händer, tror ni att jag är jättemotiverad för att skriv C-uppsats????

Kommentarer
Postat av: Claes

Jag skulle ha blivit vansinnig i vanlig ordning om flyget hade varit 2 timmar sent. Att det inte finns motivation for C-uppsats kan jag bekrafta hon hittar pa vad som helst for att slippa arbeta med den men jag tror att det ordnar sig pa slutet, det brukar det gora.



Maken

2010-02-11 @ 20:07:35
Postat av: Victoria

Två timmars försening är väl inget : )

Som luttrad Stockholmspendlare med kära gamla SJ har jag hört de flesta förseningsorsaker som kan hittas på. Efter de senaste dagarnas "urspårningar" och "bandyhuliganer" (!) väntar jag nu bara spänt på "indianöverfall" och "meteornedslag" så är bingobrickan full...

2010-02-11 @ 20:39:11
Postat av: B:son

apropå små utgifter och tidsscheman.Vi har bokat flyg för Montenegro veckan.

2010-02-12 @ 15:49:33
Postat av: Cajsa

Verkar som studiemotivationen är lika hög hos båda damerna i familjen.

Heja på!!

2010-02-12 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0