Kaneldoft !

Energinivån i mig är fortfarande hög, jag känner mig både pigg, glad och nöjd, en härlig känsla som jag gärna behåller länge, länge!!
Efter dagens träning var jag ännu piggare och drog igång ett bullbak samtidigt som vi gjorde middag.
Ettan har delat med sig av sina hemligheter och jag har blandat, jäst, kavlat, smörat, sockrat, lagt i formar och gräddat!
Doften av kanelbullar sprider sig i huset, underbart!
Visst blev dom snygga??


Nu sitter vi här med kaffe och en kanelbulle, bara en... och Let´s dance, en skön start på helgen helt enkelt.

Efter smakprovet tycker dock Claes att jag får träna lite till innan jag når samma klass som Ettan, jag skyller på det serbiska mjölet.

Ett fat med bullar kommer jag att ta till stallet i morgon, där gillar dom sötsaker:))

Ha en mysig helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0