Sitter nöjd

Jag känner mig nöjd och belåten med att vara i Belgrad igen! Nu har jag ju fyllt min hemlängtanskvot för ett tag...

Shoppade lite smått och gott i lördags med Erik och Andreas på IKEA i Valbo. Tack vare Tom som med mycket kort varsel lånade ut sin bil, fick vi med nya soffdelen till Stockholm också! Alla "hyr här lämna där"-släpvagnar var uthyrda.
Dom fick jättemysigt med tända ljus, soffa och all tvätt ren och insorterad, vilken nystart!

Micke och jag åkte till Tony Irwings dansskola där Elvira och hennes kompisar hade dansuppvisning! Dom var jätteduktiga! Det var både samba och rumba.


Kvällen njöt vi av härlig samvaro och god mat och dryck!
Söndagen ägnade vi oss åt Feng shui och rensade i både Alexandra och Elviras rum, en härlig känsla att kasta och göra fint. Jag har ju en del energiöverskott och njöt av att göra lite nytta, att tjejerna dessutom verkade nöjda var extra roligt!

Jag hann även med att pussa på Andrea och Alexander innan jag for från Stockholm på kvällen:))

När jag kom till Gävle var det minus 22 grader, det är bara fööör kallt. Burr!

Måndag fikade jag med Anne-Sofie innan jag var till mamma och pappa. Där är det fullt med snö och Saaben syns nästan inte under all snön...


Tisdagmorgon fick jag tack och lov åka med Kjell till Arlanda, jag litade nämligen inte på SJ. Planet gick som planerat och jag mellanlandade i Wien innan jag kom till Belgrad.
Här är det bara några snöfjun på marken och plusgrader, faktiskt lite vårkänsla i luften!

Både Claes och jag var nöjda att träffas igen och bara mysa på  i våran gamla soffa.


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Lika härligt som vanligt att läsa din blogg. Du har då verkligen energi kan man lungt säga. Men jag är imponerad av att du hinner med allt och hinner tänka på alla. Själv sitter jag och tittar på det kraftiga snöväder som vi ha igen.

Dock bara -3. Foten "ny" fixad för ett tag hoppas jag. Ska börja gå på den imorgon. Sköt om er! Kram tiller båda från Tina och Uffe

2010-02-04 @ 17:07:13
Postat av: Helena

Skönt att du börjat blogga igen. Det blir väldigt tomt utan ditt trevlig nyhetsprat från "där du är". Och så fotona förstås. Idag ska jag träffa min mentor som ska hjälpa mig att bli egen företagare. Igår träffade jag ett proffs på grafisk formgivning. Det kändes väldigt spännande och kul. TAck för tipset!

2010-02-05 @ 09:15:06
Postat av: Cajsa

Tack för att du ödslade din energi och ditt "ombry" på oss. Ska försöka följa upp Feng shui övningarna så snart jag hittat ut ur alla kartonger och poslinskatter som blev över i hallen!

2010-02-05 @ 15:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0