Gysinge Wärdshus

Jag har varit riktigt effektiv och tvättat tolv maskiner, som dessutom torkat och vikits, pust!
Det är härligt att ha tillgång till en stor tvättstuga, det var dessutom ingen mer än jag där mellan sju och tio vilket gjorde att alla sex maskiner togs i besittning av mig.

När det var gjort hämtade jag Anne-Christine och vi åkte till Gysinge, vi pratade i  munnen på varandra hela vägen och det är fantastiskt att hon hör det mesta nu!
I den andra bilen åkte Peter, Marianne och Ulla, dom tog en liten omväg över Sandviken, finns det flera vägar till Gysinge?! Vi möttes i alla fall vid wärdshuset och åt lunch därute, det var både gott och trevligt! Träffade Eleonor och Miranda som jobbade på för fullt med att serva gästerna.

På vägen mot stan fick Peter åka bakom oss, så vi skulle komma fram till Flaten. Vi stannade till där och hade en mysig tisdagseftermiddag med kaffe och dopp, alla doppade! Vilket är bra betyg till mamma som bakar:)

Jag stannade kvar en stund när dom andra åkte till Gävle. En härlig dag!

Claes var tillbaka i Belgrad efter ett dygn i Kroatien, Vukuvar, denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0