Jubileum !!

                                   

Nu är det precis ett år sedan jag på stapplande ben gav mig in i bloggvärlden, vilket jag aldrig har ångrat.
Något att  fira!!
Det blev verkligen ett lyft för mig att skriva av mig vad som händer, eller inte händer, i min vardag. Jag har insett att jag verkligen gillar att skriva. Att försöka förmedla vad jag upplever. Att använda orden på olika sätt.
I skolan var fritt uppsatsskrivande aldrig min grej, jag hade helt enkelt ingen fantasi och så är det nog fortfarande. Det jag alltid gillat är att skriva brev, dagbok  och att skildra det som händer i verkligheten och hur jag upplever det. När vi gjort våra resor har jag alltid skrivit, men jag har inte allt samlat på ett ställe så  jag vet inte var jag har det och jag hittar det inte. Med bloggen är det samlat och arkiverat, vare sig jag vill eller ej.
Att blogga är att skriva en form av dagbok för mig själv och för mina läsare. Att dessutom känna de flesta av dom läser blir ju väldigt personligt. Att få kommentarer är extra roligt!! Då skapas en dialog, eftersom jag oftast svarar på kommentarerna via vanliga mail.
Jag hör också människor säga "jag brukar läsa din blogg nästan varje dag, för att se hur ni har det" sånt är både förvånande och otroligt smickrande! Mitt ego mår helt enkelt jättebra av det!
Så summa summarum jag GILLAR att blogga!!
Och kommer att fortsätta...

Ett stort TACK till alla er som läser och framförallt kommenterar mina inlägg, fortsätt gärna med det!


För övrigt njuter jag av livet med min Claes och räknar ner...
alldeles snart ska jag krama om Carolina efter fem månader:)
Och triple A ska jag bara vara nära; Andreas, Andrea och Alexander,
here I come:))

Kommentarer
Postat av: Ewa

Klart du ska fira! Jag läser bloggen varje dag och kommer definitivt att fortsätta göra det :-)

Kram

2010-01-17 @ 12:24:01
URL: http://www.spicyewa.se
Postat av: Liz & Göran

Välkommen hem till kyla igen!!

Kram!

2010-01-17 @ 17:05:15
Postat av: Bernike

GRATTIS! :)

2010-01-17 @ 20:14:58
URL: http://www.fulaankungen.blogspot.se
Postat av: Cajsa

Motsvarighetern till AAA är CC-puben (annexet) på Jaktvarvsplan. Cajsa o Carro har äntligen efter 6 månader fått njuta Sushi o vitt. Välkommen till Fädernesjorden!!

2010-01-17 @ 22:51:10
Postat av: Peter, den siste kavalleristen.

Grattis till jubiléet å blogga vidare ex.sambo, du är bra på det. Vi följer er å jag får koll på att d.y. mår bra.

Välkommen till Svedala.

Ser fram mot att få klappa lite på på både dej å Carro när ni kommer till stan.

Kram

2010-01-18 @ 16:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0