Kvalitetstid

For till Stockholm i morse och mötte Andreas hos Karolina och Fredrik. Där passade vi båda två på att bara sitta och gosa med Andrea och Alexander. Plötsligt har det gått ett par timmar utan att man fattar hur det gått till. Det är verkligen rogivande.
Jag är verkligen jätteimponerad av Karolina, inte nog med att hon ammar, nu har hon hittat trixet med att dubbelamma, alltså båda två samtidigt. Riktigt häftigt! Jag lovade att inte lägga upp en bild, så ni som är intresserade får googla.

Andreas och jag promenerade till Djurgården och åt en sen lunch i lugn och ro. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och det var verkligen ljuvligt. Hämtade bilen och for till hans lägenhet, där fikade vi hos Fru Karlsson, hon är tjenis med de flesta och har nog koll på alla i kvarteret.
Uppe i lägenheten samlade jag ihop lite tvätt, som jag ska tvätta i morgon... det är ju så sällan jag kan skämma bort mina barn med sån´t...

På vägen norrut stannade jag till hos Victoria, Marcus, Louise och Pixie. Nu är Louise verkligen inte blyg längre utan lade beslag på mig direkt. Vi lade pussel, diskuterade livets väsentligheter och läste Mulle och Molly. Hon ville dock inte följa med mig hem, inte än...

Ikväll hittade jag också på motorvägen och då gick det fort och lätt att komma hem igen.

Nu är det sovdags så jag orkar med morgondagens äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0