Slowstarters 2010

Vi har verkligen mjukstartat det här nya året!
Igår kom vi inte ur pyjamasen på hela dan och eftersom det regnade för fullt ute, så var det enkelt att sitta under en filt i TV-soffan. "Tre män och en baby" bjöd flera igenkännande skratt, den filmen följdes av en annan som slutade med att jorden krockade med månen, inte lika upplyftande.

Andreas säger att det kan bara bli bättre när man startar lite lugnt och slappt...

Idag kom vi i alla fall ut på en kort promenad med Marianne och Marko och sedan åt vi tillsammans på Devetka!
Innan dess hade vi varit till stallet och önskat gott nytt år!

Nu är det uppföljning på gårdagens film med "Tre män och en liten tjej", alldeles lagom ansträngande.

Det får bli skolarbete i morgon, jag har i alla fall tryckt ut det material som ska läsas.



PS. Måste bara komplettera...idag var det fortsättning på filmen där jorden krockade med månen, den heter Impact, och idag fixade hjältarna filmen, så det blev ett ganska lyckligt slut, nästan alla klarade sig.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Ibland är det jätteskönt att bara slappa under en filt soffan. Vi har tack och lov snö i stället för regn så idag ska vi ut i backen med både stora och små barn.

God Fortsättning!

2010-01-03 @ 09:20:47
URL: http://www.spicyewa.se
Postat av: Liz

Hej och god fortsättning! Tyvärr måste jag meddela att det var som jag befarade - allt skitjobb från studierna är borta!! Har antagligen tänkt att jag ALDRIG mer ska utsätta mig för detta;)! Tråkigt att jag inte kunde hjälpa dig1 gå in på nätet, där kan man hitta gamla uppsatser! Vem vet, min kanske dyker upp:)Lycka till iaf!

Kram!

2010-01-04 @ 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0