Snön yr

Nu har det snöat sen i onsdags och idag är det lördag! Det är många som tycker att det räcker, vilket jag kan förstå, eftersom allt behöver tid på sig att smälta bort innan det kan bli vår. Men det är otroligt vackert när allt är inbäddat i fluffig vit snö! Lite sol på det så blir det outstanding.

Veckan har gått fort och jag har i vanlig ordning hunnit med en massa spännande mellanmänskliga möten, kvalitetstid. Jag är så tacksam för alla människor jag har omkring mig och som är en enorm rikedom.

De jag träffat sen senaste bloggen är shopping hos Helena, semla med Ulla Nordh, jobbträff med Eva som lovat mig jobb så mycket jag vill i sommar, pizza med Cathis och killarna, Kjell måste ju precis som Claes representera med coktail och middagar, skolstart, Carl-Göran, middag med Helena, Tom, Henrik, Erik och Andreas. Jag är supernöjd!

En lättare förkylning verkar nu dessutom vara på tillbakagång.

Idag ska jag med Andreas och erik till IKEA innan vi åker till Stockholm. Ska träffa familjen Gotthold-Bergman i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0