Det som är gjort är gjort

...brukar mamma säga och i helgen läste jag "Gör det NU!", så jag kände mig manad att rensa garderoben.
Det känns underbart att ha rensat ut en massa skräp som jag inte använt på flera år och en del felköp. Att jag sedan lägger allt i en stor rutig serb-kasse och ger det till min cleaning-lady, gör ju att det blir mycket lättare. Inte bara slänga, utan det kommer verkligen till användning!

När rensningen var klar hade jag gjort mig förtjänt av till solande på Ada och även ett dopp eller två. Jag vill ju samla lite färg innan det bär av mot Sverige igen.

Carolina har pysslat på Brunnsgatan och planterat blommor på balkongen tills mamma kommer, jättesnällt tycker jag!
 
Vi får se vad jag får till imorgon...

Claes var på bra humör igen! Idag har Veolia köpt 10 träd à 1000 Euro, som ska planteras efter Boulevard Kralja Aleksandra. Där har man tidigare i vår sågat ner en massa murkna pampiga träd till belgradbornas förskräckelse. Det gäller att försöka samla poäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0