En vecka går fort...

...alldeles för fort.
Söndagen den 20 maj kom jag från Belgrad till Sverige. Jag kastade mig på Arlandaexpressen, med studeranderabatt, in till Stockholm, för att få träffa tvillingarna!
Det var jätteskojigt att träffa dom igen, det var fem månader sen senast. Dom är fortfarande jättesöta och dessutom stora, sällskapliga och sitter själva! Såklart var dom glada åt att träffa både faster Gilla och kusin Carolina!!
Andrea o Carro
Alexander o Karro






Det blev en bra start på min första arbetsvecka, som gått i rasande fart

Kommentarer
Postat av: Ettan

Tack Gilla! Har väntat länge på nya bilder av barnen. Jättefina barn. Andrea är en liten kopia

av sin pappa. Ha det bra på jobbet.

Kram Ettan

2010-06-28 @ 08:47:41
Postat av: Carro

Fina bilder! Jag kommer hem till helgen, kom på att jag behöver mitt pass om jag ska åka till Norge. Puss

2010-06-28 @ 10:19:37
Postat av: Bernike

Naaaw, vad sött med två bebisar. Förstår att det är dit du tog expressen direkt efter landning. ;)

Ungdomsbiljett!! fniss

2010-06-28 @ 19:47:00
Postat av: Lena Andersson

MEEN vad Andrea är lik sin far när han var liten, otroligt vilken kopia!!! ;)



Kram Lena

2010-08-12 @ 11:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0