Manual

I förhållande till kvällens fantastiska festkonsert för kronprinsessan Viktoria och Daniel med alla gäster och oss inbjudna i TV-soffan, så har jag inte mycket att blogga om...men jag vill i alla fall skriva om nåt speciellt som hänt, innan bröllopet tar fart i morgon!

I onsdags var jag inbjden att följa med mina vänner Marie och Anita, när de skulle på utflykt till Novi Sad med sina "försvarsattaché väninnor". En buss med damer som hade poliseskort hela vägen, det var första gången jag var med om detta, helt ovant alltså, det syntes ju att vi kom...
 

Väskfabriken Manual var målet för vår resa. Vi blev otroligt väl emottagna, med förfriskningar och information om företaget, som firar 25-årsjubileum i år, innan vi visades runt bland alla maskiner och duktiga hantverkare. Ett riktigt imponerande hantverk.
    
Vi hade också möjlighet att shoppa och fylla på de eventuella väskbehov som uppstått vid rundvandringen och pustade nöjda ut med fyllda kassar!


Vilken fantastisk dag vi hade och vi är välkomna igen när helst det passar:)
(Så Lena, vi fixar en utflykt när du är tillbaka, kan vara lämpligt innan jul)

Dagen avslutades med middag hos oss, när även Marie och Anitas män fick vara med!

Kommentarer
Postat av: Lena

Perfekt julklapp från maken till mig!

2010-06-24 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0