Mera Helsingborg

Hela veckan har jag gått omkring med ett nöjt leende på läpparna, kan det vara därför jag får kommentarer om att jag ser mycket yngre ut?! Efter den underbara, roliga avslappade helgen i Helsingborg kan jag inte vara annat än nöjd, på alla vis!

Claes och jag kom inflygande på torsdagkvällen. Då var Carolina, Andreas, mamma och pappa redan på plats på restaurang "Sillen och Makrillen" vid havet, tillsammans med Emma och hennes familj.


Vi bodde på hotell Kärnan och passade på att äta och dricka oss igenom Helsingborg!

Efter examen firade vi i champagne!


När tjejerna gick på bankett, så gick vi andra på Ida´s. Jättegott och bra på alla vis.

Andreas mötte upp tjejerna på lokal, när vi andra sov skönhetssömn...
 
Lördagmorgon var ungdomarna trötta, så vi shoppade lite innan vi alla åkte ut till Sofiero! Vilken enorm park full av jätte-Rododendron i alla färger och modeller! Jag förstår att Tina trivs där:)





Andreas blir mer och mer bekväm som fotograf!

Vilken tur att Carolina bott fyra år i Helsingborg, så vi haft en anledning att åka dit och bekanta oss med staden.
En stad att tycka om!


Nu har hon pluggat och jobbat färdigt i Helsingborg för denna gång och flyttlasset går norrut!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis till alla vackra flickor på examen! T.o.m jag tycker det känns så konstigt att det är slut för alla i hbg, som inte varit där på ett år. Men nu är den tiden liksom slut på riktigt! Får ta hand om Carro i sthlm istället. Har försökt muta Carolina om att vi bör åka till Belgrad igen, denna gång utan c-uppsats i bagaget! :) Önskar en trevlig sommar till dig och Claes! Kram Jennifer

2010-06-10 @ 16:19:09
URL: http://justflyaway.blogg.se/
Postat av: Maria Å

Åhhhh Gunilla - vad det ser underbart ut! Helsingborg visar sig från sin bästa sida och nu längtar jag hem när jag ser bilderna! Vårt hus ligger ett par hundra meter från Sofiero, så där är jag ofta med barnen och leker bland Rododendron och i Majas trädgård. Ja, om en månad är jag där också!!!



Vi ses, nu åker jag och rider.



Kram

2010-06-11 @ 09:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0