Annorlunda dag

Många undrar om jag verkligen kör bil i Belgrad?!
När man sätter sin fot här för första gången är det enkelt att säga, never!
Men man ska som bekant aldrig säga aldrig. Jag kör gärna bil i Belgrad och framför allt njuter jag av att ha tillgång till bilen ibland. Det ger mig en sån enorm frihetskänsla!
Bilen är för mig frihet, när jag tog körkort som 18-åring, köpte egen bil, Peugeot 404 "Peugeot för två, en sitter i och en skjuter på" och kunde komma och gå på dom tider jag ville i Flaten, det var ljuvligt!!

Idag har jag alltså njutit av att vara bilburen! Efter en tur i finvädret till stallet, ska ha med lite proviant till Heidi från Vanja... så åkte jag till Usce, shoppingcenter för att möta upp Rita, Oliver och Max, samt Cecilie och Berit Sofie för lunch.
Men det hade kört ihop sig för Rita så vi ändrade planerna och möttes alla i hennes hotellrum på Hyatt istället. Barnen var nöjda och lekte på golvet och varför inte utnyttja hotellets fasciliteter? Vi använde oss av room-service och beställde lunchen till hennes rum! Frågan var skulle vi ha pick-nick på golvet eller??
Så här mysigt blev det och alla var riktigt nöjda!


Alla mammor kunde koppla av och barnen fick sina behov tillgodosedda, strålande!

Sen gick Oliver och jag på en egen liten upptäcksfärd, kollade fiskar i nån slags damm och åt lite glass i tea-house!
Denne underbare lille kille slutar aldrig att fascinera mig, när han pratar svensk/norska med mig, engelska med personalen och ungerska med mamma Rita. Idag lovade han att lära mig ungerska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0