Ettårs-kalas!


Att fylla Ett år är alltid något alldeles speciellt, åtminstone för föräldrar och alla runt omkring.
Igår fick jag vara med när min norska lilla vän Berit Sofie, firade sin första födelsedag!!



Hon är en riktig liten godbit, van med många leende männsikor omkring sig och njuter av uppmärksamhet. Vi gillar varandra och jag kör samma tricks med henne som jag gjorde med Louise när hon var liten! Jag har nämligen ett halsband med en liten "glittrande boll", varje gång vi träffas...

Denna vecka har det snöat så gott som dagligen och inte har vi sett solen många minuter. Säg den som inte längtar efter solens värmande strålar nu...
Så passa på och njut i Svedala, jag hörde att solen är där idag!!

För övrigt önskar jag er alla en härlig helg!!

                     

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Med henne framför ögonen börjar jag nästan längta efter barnbarn.

Kram

2010-03-12 @ 18:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0