Håll tummarna!

Har nu suttit hela eftermiddagen, mer eller mindre och knåpat på mitt PM.
Allting tar mycket längre tid än jag tänker mig. Det tar tid att leta underlag till skrivandet eftersom det inte bara är att skriva ur huvudet om nåt man läst någon gång tidigare. Alla uppgifter måste man kunna bekräfta ifrån olika referenser. Visst låter det krångligt? Det är det! Men skam den som ger sig, jag kommer på nya sätt att tackla problemen hela tiden.
Som jag skrev till min handledare är jag mer van att jobba praktiskt med att lösa uppgifter, allt ifrån att ta hand om patienter, bjuda på middagar och renovera lägenheter. Det här med att tänka, planera, tänka igen och formulera nåt vettigt är inte riktigt min grej, även om bloggskrivandet ger en viss träning...
Hur som helst nu känner jag mig riktigt nöjd så här långt, och hoppas att hennes kommentarer inte innebär att jag måste börja om från början, utan att det handlar om några kompletteringar eller formuleringar innan jag ska skicka till min examinator för bedömning. Det är alltså nu ni ska hålla tummarna!

Jag håller mina tummar för Frida som är klar med sin uppsats och har den inne hos examinatorn för bedömning!!
Tack också till Frida som delat med sig av sina erfarenheter och uppmuntrar mig:)

Claes har farit till Istanbul några dagar och jag sprider ut mig i lägenheten... Det är lite skönt!

Ikväll blir det Saltön som sällskap.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack Gilla!

Jag håller tummarna för dig med :)

Kram

2010-03-15 @ 23:45:04
URL: http://fiddeli76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0