Fyndigt!



Andreas hade party på Brunnsgatan i fredags...
och jag tycker att han var riktigt fyndig när han anslog detta meddelande i trappuppgången! Bättre att förekomma än förekommas! Det uppskattades av grannarna som för övrigt tycker att det är lite väl tyst på fjärde våningen...

Snart är uppsatsen klar, torsdag är sista dagen och sen ska jag börja leva och blogga igen, saknar det verkligen!!

Vi var i Vrujci i helgen och då blev jag "bloggsugen" när jag satt på toa och grodorna kvackade som sjutton i bäcken som rann under huset...

Kram Kram
Gilla

Kommentarer
Postat av: Peter

Han är inte bara snygg den gossen, han är smart också, undrar vem han brås på?

2010-05-24 @ 20:06:44
Postat av: Ewa

Det var fyndigt och bra :) Kul att du skriver igen, har saknat det.

Kram E

2010-05-24 @ 20:20:13
URL: http://www.spicyewa.se
Postat av: Cajsa

Märks att pojken bott i Sthlm en tid.

Dessa meddelanden sitter ofta i vår uppgång gärna med tillägget.."eller kom och var med på festen"!

Vågar han prova den nästa gång, tro?

Kram

2010-05-25 @ 00:25:57
Postat av: Bernike

Vad gulligt säger jag då!!

2010-08-19 @ 12:46:03
URL: http://www.fulaankungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0