Fina höstdagar

Helgen har bjudit på ett underbart höstväder, med träd som riktigt sprakat i alla färger från gult till rött och en del grönt. Luften har varit klar och kall, solen har lyst från en nästan klarblå himmel. Bedårande vackert!

Carolina och jag var till Vassunda och följde med Louise på ridlekis, de små flickorna är jätteduktiga att rida och vi som tänkt stå vid staketet och kolla fick en skön skogspromenad. Tur vi inte hade högklackat. 




Sen umgicks vi ytterligare över en smaskig lunch hos Marcus och Victoria. Förhoppningsvis känner Louise igen oss bättre och bättre nu...

Igår var jag i Flaten hela dagen och vi ägnade oss åt lite höstpyssel som att skura blomkrukor
 
och byta till vinterdäck. En syssla som jag egentligen är riktigt bra på, men tack och lov fick jag hjälp av pappa denna gång. Helt enkelt är Seaten jättekonstigt konstruerad... Nästa gång lämnar jag in den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0