Inget speciellt att skrivas om

Vilket är lätt att förstå när det regnar och är grått ute.  Vilket i och för sig underlättar pluggandet, när Polit och Beck läses fram och tillbaka, samtidigt som flera artiklar granskas. Tar det aldrig slut med artiklar? Nej, det här är nog bara början... Det är bara att hacka i sig.

Jag hade det det jättebra i Sverige, vädret var underbart och jag åkte som en jojo mellan Gävle och Stockholm. Men, jag faller in i ett dåligt beteende som jag inte gillar, även om det är JÄTTEGOTT! Jag äter i tid och otid, gärna en massa fikabröd och godis varje dag. Det är ju fest! Inte rör jag på mig heller, det är så lätt att ta bilen...

Tillbaka i Belgrad är det mycket enklare med bra matvanor, fräsch frukt och grönsaker, inget godis, mer än riktigt mörk choklad och inget fikabröd, men riktigt gott kaffe ur vår espressomaskin! En verkligt bra investering som vi gjorde när vi rustade köket på Drejargatan 2006.
För övrigt fortsätter jag att träna med Goran tre dagar i veckan.

Svettig bli jag, även om de andra tränarna tycker att han borde köra hårdare med mig. Träningsklubben har flyttat till nya fräscha lokaler och erbjuder nu dessutom Yoga, vilket jag också börjat med.

Sen är det naturligtvis skönt att vara med Claes igen och att somna tillsammans nästan varje kväll. Idag är han i Slovenien.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Visst är det svårt att låta bli allt sött, gott.

Prova Zumba om du får möjlighet, det är så himla roligt så man längtar till nästa gång =)

2010-10-20 @ 14:26:08
URL: http://www.spicyewa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0