Virvelvinden är här

I onsdags kom Deborah, Claes andra fru, inflygande till Belgrad :)
Jag bara njuter av att ha henne här och vi pratar i munnen på varandra, skrattar och har det allmänt roligt och trevligt tillsammans. Hon njuter av att vara i Belgrad och gamla hemtrakter. träffar en massa människor hon känner och saknar inte en sekund livet i Indien, som hon och David lämnade under sommaren. Just nu bor dom i Norge, vilket bara känns jättenära. Jag inser att jag bara varit i Oslo en gång tidigare, behöver planera ett nytt besök där.
Som tur var har jag hunnit skicka in min helt färdiga uppsats, tack Cathis för omformateringen till pdf, för publicering, innan Deb kom, för nu har det inte blivit mycket skolarbete kan jag säga.

I morgon flyger Deb till Norge, jag till Sverige och Claes drar till Slovenien. Jag kommer att röra mig mellan Stockholm och Gävle till den 15 oktober. Tyvärr Ettan missar jag kanelbullens dag i Järvsta, men du kan väl spara en bulle åt mig?! Framför allt är det en studiedag som gör att jag ska hem, men också kolla lägenheter med Carolina, tvätta lite åt Andreas, olja balkongmöbler och träffa släkt och vänner.

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0