En vecka i September

Veckan som gått har rullat på...
Lite svårt att summera då jag inte riktigt kan komma på nåt speciellt. Claes har varit på bussmässa i Hannover i dagarna tre. Och kom hem med presenter i form av små busar:)
Jag har plitat färdigt i min uppsats, dvs gjort de korrigeringar som behövdes och nu hoppas jag verkligen att det räcker. Vilken tid det tagit från januari till september! Inte nog med det så har mina egna svettningar tagit fart, speciellt nattetid, så nu provar jag den alternativa behandlingsmetod som jag kom fram till hade bäst effekt, nämligen akupunktur. Vi får se, inatt har jag inte sovit många timmar...
Sitter en stund varje dag och skannar av andrahandslägenheter i Stockholm, skam den som ger sig...
Har hunnit med att hälsa på i stallet som numera mest liknar en hundfarm med sju stora hundar och två små valpar, jag ska ta med kameran nästa gång. Louise var spekulant på en av dom...
Det mesta pluggandet har jag skött från balkongen, då vädret varit helt underbart med sol och värme upp mot +28 grader på dagtid.

Idag åt vi söndagfrukosten på balkongen, det är härligt!

Rena paradiset i jämförelse med bilden från Storhogna (med snöstorm) som Claes precis visade mig.


PS Vi gratulerar Anna, Miguel och Alexander till deras nya familjemedlem Ofelia, som föddes i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0