På plats i Belgrad

Senaste veckornaa har det hänt massor, vilket jag också skrivit om i flera inlägg.
Det blev en hastig visit i Sverige och i måndags kväll var vi ute och åt gott och hade en trevlig stund med Carolina och Andreas. Sen hade vi sån otrolig tur och fick bo i sviten på Grand ( undrar hur det gick till...), med en helt underbar utsikt över slottet, alla båtar, stadshuset och ända bort mot Västerbron. Stockholm är fantastiskt vackert!
Tisdag morgon satt vi på Verandan och åt en storslagen frukost samtidigt som vi tittade på alla stockholmare som på alla möjliga vis var på väg någonstans, troligen jobbet, i strålande sol. Det var ett riktigt lyxigt dygn!
Det gjorde inget att jag glömde köpa lott, som det stod i horoskopet...

Claes åkte tillbaka till Belgrad och jag hann med att pussa på Andrea och Alexander en stund. Nu är dom riktigt roliga!
Det blev en god lunch och lite samvaro i Flaten, lite fix på stan och avslutning av dagen hos Helena och Tom!
Igår packade jag ihop igen, fikade med Anne-Sofie och fick höra lite skvaller från Hudik!

Nu är jag alltså vid mitt skrivbord i Belgrad igen och ska börja göra inlägg, helst några kloka, i uppgiften vi har på skolan....

Solen skiner och det är +20 grader!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Oj vilka intensiva dagar du haft. Kanon bar jobbat med uppsatsen, vilket jag var helt säkert att det skulle bli så.Svit på grand låter ju rätt ok???? Men man ska inte klaga på ...en hundpromenad i regn och +8, för den kan ju vara helt underbart att få lite höst luft. Kram Tina

2010-09-16 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0