Glad påsk !!

Varje vår när solen börjar värma vill jag verkligen plocka fram mina bara ben. Problemet är att de blir mer och mer lika pappas i färgen, nämligen blåvita. Hur göra, jo jag inhandlar en tub brun-utan-sol och smetar runt, varje år lika förhoppningsfull. Och varje år lika besviken när det blir lite smårandigt... Hur som helst, nu är det gjort och jag inväntar med spänning hur det kommer att bli i år!
Påsken ska vi nämligen fira med goda vänner på SPA i Österrike och då lär ju benen komma fram i ljuset. Jag har också tjyvsolat på balkongen några minuter i veckan som gått... Vad gör man inte??

Hur som helst önskar vi er alla en underbar Påskhelg!
Njut av allt som hör till vad det gäller ägg, sill, snaps och godis ackompanjerat av sol och midsommarväder!!

Leta på äggen!!
http://www.jacquielawson.com/viewcard.asp?code=2845888965796&source=jl999






Kommentarer
Postat av: Bernike med familj

Detsamma till Er!! <3

2011-04-21 @ 13:23:27
Postat av: Ewa

Det där med benen känner jag igen...

I torsdags när jag var på väg att träna var jag tvungen att springa in igen och smörja benen för dom såg så vita och torra ut i solskenet. Inte för att dom blev brunare men lite bättre såg dom ut =)

Hoppas ni får en skön helg!

2011-04-23 @ 09:38:20
URL: http://www.spicyewa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0