Hålla kontakt...

... kan man göra på många sätt. Jag uppskattar när det dessutom är "gratis", som det är med skype! Med det ringer jag gratis till alla andra skype-användare, med mitt abonnemang för 49 kr i månaden kan jag dessutom prata hur länge som hels med dom som har fast telefon i Sverige, billigt alltså. Problemet är dom som har varken skype eller fast telefon, då måste jag ringa till deras mobiltelefoner och kostnaden drar iväg direkt. Nu har jag dock lyckats installera en Viber-app i min iPhone och då innebär det att jag kan ringa och sms:a gratis till andra som installerat en Viber-app, helt suveränt!
Testade nyss med Andreas, och det funkade:))

Här kan ni kolla hur man gör:
http://support.viber.com/home

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Bernike

Låter kanon ju!!

Vad tycker du att jag ska skaffa då? :)

2011-04-16 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0