Jag vill också...

...gå på bröllop! (En liten försiktig hint till den som känner sig manad att bjuda in!!)

Det duggar tätt mellan superromantiska vackra bröllop! Idag var det engelska kungahuset som stod för underhållningen när prins William och Kate blev man och hustru. Hon var vacker som en dröm i sin bedårande spetsklänning och söta bukett med liljekonvaljer!
Timmarna i TV-soffan gick fort och en och annan rörd tår trillade ner för kinden...
Det är bara att önska dem all lycka!



När jag så småningom masade mig ut och handlade mat stod en kvinna utanför "ICA:n" och sålde liljekonvaljer. Såklart kunde jag inte motstå frestelsen att köpa en bukett av henne. Nu står dom här inne på matrumsbordet och doftar så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0