Morgonpromenader

Är bara såå underbart!!!
Sen vi kom tillbaka till Belgrad efter semestern har jag inte haft någon lust att stänga in mig på gymmet. "Morgonstund har guld i mun" och jag njuter av dessa ljuvliga morgnar när staden vaknar upp. Dessa veckor har vi haft dagstemperaturer på +38 och då är det svalare på morgonen. Oftast tar jag stavarna och serberna får sig då ett gott skratt. Dom kan inte förstå vad man ska med stavar till när man inte har några skidor...
Jag brukar börja med att gå med min käre man till garaget
sen proppar jag någon bra musik i öronen och travar på. Både Lambada och La isla bonita finns med på min spellista. Minns du Ewa, Cypern 1987...

http://www.youtube.com/watch?v=li7btLzgvn0

Turen går ner till Donau

Här ligger caféer och restauranger, här promenerar man och rastar sina hundar, här har Djokovic byggt nya tennisplaner, med andra ord  det finns mycket att titta på

Jag fortsätter genom en park för att komma upp till fortet, därifrån har jag en fantastisk utsikt över både Donau och Sava.

Så här lämnar man grejerna över natten och dom är kvar på morgonen!!!

 

Nu går mitt plan, så det är bäst att jag kilar iväg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0