Sandviken

Mina veckor i Sverige avslutade jag igår med en tur till Sandviken, till Tina och Uffe. Dom bjöd på solsken och läskande dryck på nya altanen, som blev bonus när de byggde nytt garage. Sen satt vi i växthuset och avnjöt god lax och jordgubbstårta och pratade i munnen på varandra hela kvällen!! Härligt!
Persikorna är på gång där de sitter gröna och ludna på trädet. Tina har gröna fingrar och deras trädgård är verkligen prunkande!

Här är ett fint tips på hur man kan göra en vacker bordsdekoration av det man finner i rabatterna!

Om en stund skjutsar Andreas mig till Arlanda för vidare färd mot Belgrad via Frankfurt, där jag räknar med att möta Claes som kommer från Marseilles.

Passar på att gratulera mina två Claes:ar på deras namnsdag idag!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Härlig kväll vi fick tillsammans. Tiden bara rusade fram. Jätte kul att vi hade den den nya altanen klar när du var här. Sköt om dig och på återseende! Hälsa Clas / Tina och Uffe

2011-07-08 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0