Sommarlov:)

Bakom varje framgångsrik kvinna står en förvånad man, eller hur det nu var... Åtminstone är Claes mäkta förvånad. att jag i god tid, redan igår, lämnade in min sista tentamensuppgift för denna termin! Deadline är i morgon kl 24, och Claes är van att jag skjuter upp och spar allt till sista minuten, så gissa om han är nöjd med mitt nya arbetssätt.
Denna gång har vi jobbat i par och min studiekompis Gunilla sitter i Bryssel. Allt är möjligt med internet och skype. Vi har jobbat jättebra ihop, kompletterat varandra väl, haft roligt, lärt oss mycket och är båda nöjda. Nu är det bara att hoppas att vår usla lärare godkänner oss, för då är vi sjuksköterskor med förskrivningsrätt!!

Solen skiner, det är varmt +30 och i eftermiddag ska jag spela Mah jong igen!!

Vi kommer att åka till Opatija i Kroatien över helgen, för att vara på plats när vi ska fira vår bröllopsdag den 6 juni. I år är det "pärlbröllop"! Havet är alltid rätt, att titta på det, att lyssna på det, att känna doften av det, att bada i det och att äta frukterna från det är något vi njuter av och ser fram emot!

Ha en trevlig Kristihimmelsfärdsdag och alla andra lediga dagar som hänger ihop med den!

Kommentarer
Postat av: Ettan

Tänk att det gått 30 år sen vi var med på ert bröllop i Soldatkyrkan med efterföljande fest på officers- mässen som blev Högskolan efter I14 blev nedlagt.

Hoppas ni får fira ett trivsamt pärlbröllop vid havet.

Kram

2011-06-02 @ 21:39:52
Postat av: Marianne & Peter

Får vi passa på att gratulera i förskott, jag har inköpt en Sv. flagga som hissas på Lindholms denna dag, naturligtvis för ER!

2011-06-04 @ 17:07:42
Postat av: Bernike

Du slutar aldrig att förvåna Gilla, så jag är inte alls förvånad över om Clees är det. ;)



Pärl-bröllop!! Mäktigt!! GRATTIS tiller från oss. <3

2011-06-04 @ 17:43:20
URL: http://fulaankungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0