En regnig söndag...

...kan vara så befriande, speciellt när man kommer i säng sent på natten, vilket vi gjorde igår. Då gjorde det inget att det regnat idag. Att ligga i sängen och höra hur det smattrar på rutan, vända sig på andra sidan och bara somna om, underbart!
När vi äntligen kom upp blev det långfrukost med färska dagstidningar från 17 mars, tack Marko!
Vi har pysslat på med lite ditt och datt som inte hinns med annars, bl.a. stoppat undan vinterkläderna. Jag håller dessutom på med ett litet projekt, som får vara hemligt tills jag vet om det blir nåt...

I Flaten har dom besök av Fredrik, Andrea och Alexander igen, vi skypade med dom och jag blev inte lite avundsjuk när Alexander bara myser med mamma:) Snart är det min tur!

God mat har vi lagat och ätit igen och nu väntar vi på ett nytt avsnitt av Solsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0