Undrens tid...

... är inte förbi, idag fanns det GRÄDDE, på våran Ica i Belgrad, det var inte igår ska jag säga. Det är bara att "hacka i sig", allt går inte att få tag på alltid, men jag tror det är två månader sen det fanns grädde... och det har varit dåligt på den fronten sen före jul. Det pratas om att det är bönderna som vill ha ut mera pengar, jag vet faktiskt inte.
Claes åker till Sicilien på torsdag och planen var att han skulle få köpa med lite därifrån, eftersom vi får gäster till helgen och gärna skulle ha lite grädde till desserten, vilken den nu blir?!

I går fick jag tillbaka tentan som jag skrev för tre veckor sen. Det är alltid skönt att klara sig och jag är nöjd med omdömet; "Sammanfattningsvis: Mycket bra och väl genomförd tentamen. Du tar upp alla väsentliga aspekter och det finns inga svagheter i resonemanget. BRA!!"

Åker till Sverige om en vecka, för att skriva ytterligare en tenta och träffa alla nära och kära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0