Äntligen

Jag bokade om min hemresa till Belgrad för att hinna träffa Fredrik, Karolina, Andrea och Alexander, eftersom det var hela fyra månader sen senast. Det var tur för nu är dom ju ändå mer charmiga :)

Mamma och Pappa hade inte heller träffat dem på länge, så det var inte svårt att locka dem att köra mig till Stockholm. Bilen går ju så bra och vädret var strålande, vi tog lite sight-seeing i Uppland. Vi var hela tiden rätt, men visste inte var vi var på kartan...Vi skulle göra ett besök hos Tun´s i Faringe.

Här är dom med fyra av fem barnbarn! Det var bara Louise som fattades, annars hade min barnaskara varit fulltalig.


Vi kom också på att om man ger pensionärerna en varsin barnvagn med ett barn i så kan dom både göra lite nytta och gå stadigare, en riktig win-win situation. (Istället för rollator).

Visst är dom lika varandra...


På kvällen fick Carolina och jag vara barnvakter när föräldrarna gick på middag

Badkar är toppen när barnen behöver stimuleras och om ni (alla som tror att jag bara hittar på) lyssnar riktigt noga får ni höra att Andrea lärt sig säga Gilla!!

http://www.youtube.com/watch?v=wFgIPdQQ44E



Kommentarer
Postat av: Liz

Åhhh, hoppas du haft fina dagar i Sverige,,, de ÄR faktiskt lika varann', såå fina båda två!! Är såå glad att du hört av dig då och då... du är en sån människa jag själv skulle vilja vara...Kram!!

2011-05-28 @ 19:27:10
Postat av: Bernike

Men jösses vad den tjejen kan prata!! Ha-ha. Och så lik sin pappa i ansiktet. Alexander var då tydligt mer lik farfar i både utseénde och lugn. Cool kille.



Kram och önskan om en bra lördagskväll <3

2011-05-28 @ 20:41:47
URL: http://fulaankungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0