Marcus och Victoria=nygifta!!

12 november var dagen när Marcus och Victoria blev man och hustru inför den samlade släkten på Krusenberg herrgård.
Vi skålade i champagne med de nygifta!
I herrgården avnjöt vi lite senare en välkomponerad och delikat bröllopsmeny med goda viner. Flera tal hölls, även av de som normalt inte talar :) och tillsammans sjöng vi Idas sommarvisa med specialskriven text för dem båda!
Det kan vara såå tröttsamt...
Efter middag och tårta fortsatte vi kvällen med spel av olika slag...
I biljard är det dock ingen som slår mormor...
Två som inte hade lust att sova innan alla andra, och knappt det...
Så trevligt och mysigt det var, på alla sätt. Tack och lycka till Marcus och Victoria!!

Kommentarer
Postat av: Bernike

Kul att se alla på bild. Längesen.



Ser ut att varit en härlig dag för brudparet och gästerna. Vi hade visst oxå bröllopssag det datumet påminde min make mig om på lördags morgonen. ;)



2011-11-15 @ 08:27:45
URL: http://fulaankungen.blogspot.com
Postat av: Ettan

Härliga bilder!

All lycka till brudparet!

Kram Ettan

2011-11-15 @ 09:21:12
Postat av: Ulla svärmor

Himmel så fint och så vackert par ! Jag grät en skvätt.

2011-11-16 @ 16:50:45
URL: http://ullamor.blogg.se/
Postat av: Marcus och Victoria



Vi hade en fantastisk dag, som förgylldes av roliga tal, upptåg, lyckönskningar och inte minst Idas sommarvisa i ny version.: )



Tack alla!



2011-11-16 @ 19:29:45
Postat av: Ewa

Åh vad roligt att vi får "vara med". Superkul att få se alla fina människor på bilderna. Måste säga att Magga och Affe ser otroligt stiliga ut, jag menar dom är faktiskt i 75-års åldern och jag tycker det är så coolt att dom spelar biljard =)

Stort Grattis och Lycka Till bröllopsparet!

2011-11-21 @ 08:27:02
URL: http://www.spicyewa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0