Lounge

Sitter just nu i loungen på Belgrads flygplats, jag har fått kaffe och vatten, det är för tidigt för vin. Marko tycker dock att man ska dricka både öl och vin för att de ska gå ihop sig...
Klockan är 7.30 och planet går om en halvtimme. Idag blir det flyg via Dusseldorf innan jag räknar med att vara på Arlanda kl 14.
Nu är det dags för praktik i min utbildning. Under två veckor ska jag vara på barnavårscentralen i Sätra. Där är det tänkt att jag ska utveckla mina kunskaper och träna färdigheter i att undersöka och vaccinera små bebisar! Det ska bli riktigt skojigt!
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Bernike

Välkommen hem. ☼

2011-10-03 @ 09:07:05
URL: http://fulaankungen.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag hade gärna haft dig som BVC-sköterska till mina barn! Hoppas att praktiken går bra! Kram från Skellefteå

2011-10-06 @ 10:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0