Vad händer...

Lite låga har vi varit både Claes och jag sedan vi kom hit igen efter våra dagar i Sverige...
Vi har varit här länge och ibland blir saknaden efter familj och vänner väldigt stor. Det är väl bra att vi saknar Er?! Vårt liv här är mycket bra, med mycket frihet, vackert väder, trevliga människor och god mat.
Claes har just nu väldigt mycket på jobbet och är lite mer stressad än vanligt. Jag fortsätter med mitt skolarbete och älskar att läsa utvecklingspsykologi och annat som hör till det växande barnet och dess familj, men stressas av alla uppgifter som ska planeras, skrivas och diskuteras...Helt klart tar det mycket tid och jag tvekar ibland, men jag vet att jag vill göra detta. Däremot tycker jag inte att jag hinner så mycket annat som jag vill. Men jag är tillbaka på gymmet och tränar tre gånger i veckan. Spelar Mah jong en gång i veckan. Försöker vara ute en stund varje dag åtminstone 45 minuter. Fikar med en del kompisar och fixar middag till min man:)
Idag har vi varit riktigt flitiga, först tog vi en skön promenad och sen, håll i er...har vi suttit och sorterat och klistrat in foton i album, vi har gjort till och med 1990. Konstigt nog hittade vi inga kort på tomten så det var nog ingen jul det året?? Skojigt är det i alla fall att se allt vi ägnat oss åt genom åren, det är massor!!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vi saknar er också väääldigt mycket. Vet att ni trivs men längtar till ni flyttar "hem".

Kramar o positiv energi till er båda!!

2011-09-18 @ 23:18:59
Postat av: Bernike

Konstigt vore om ni inte längtade hem ibland. Ni är beundransvärda tycker jag verkligen.

Bra med fotona där och jag har säkerligen någon tomte från -90 som ni kan få ta del av. ;)

2011-09-19 @ 10:42:42
URL: http://fulaankungen.blogspot.com
Postat av: Lena

Snacka om att vara låg! Vi som flyttat "hem" längtar tillbaka till Belgrad och efter er. Men idag fanns en liten ljusglimt; en arbetskamrat hade plockat flera liter gula kantareller till mig. Nu har jag precis ätit en varm kantarellmacka och det känns faktiskt lite bättre:)

2011-09-19 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0