Veolia investerar

Veolia har investerat i 25 nya bussar i Belgrad!
Dom är gjorda på Neobus i Novi Sad, där man använt chassin från Volvo, för er som är intresserade...
Det är en stor grej eftersom Veoia faktiskt gör det dom ska och investerar enligt planen, dessutom hjälper man alltså till att skapa arbetstillfällen i landet.
Då passade de på att bjuda in lite prominenta gäster och pressen, för att informera om vad som gjorts, visa två av de nya bussarna samt bjuda på snittar och drinkar. Det var mycket uppskattat!
Vädret var underbart och jag fick vara med på ett hörn, vid min mans sida...
Under kvällen var det olika inslag i nyhetssändningarna och idag är det artiklar i dagstidnigarna, så syftet är nått att skapa positiv reklam. Det heter säkert nåt fint, eller hur Andreas, som läser sånt för fullt just nu...

Kommentarer
Postat av: Lena

Wow, vilken snygging! Och då menar jag hon i den röda klänningen :)

2011-09-28 @ 15:55:31
Postat av: Liz

Gilla! Underbart kort på dig, men hur mår Claes?? Ingenting kvar av din man?!! Blir lite orolig! Bör jag vara det? Kram till er!!!

2011-09-30 @ 15:52:56
Postat av: Anonym

Bra jobbat Claes! Hälsar Leif och tillägger att det kanske är dax för ett studiebesök.

Kram Ettan

2011-09-30 @ 18:34:50
Postat av: Cajsa

Ni är snygga båda två, men varför har vi inget avtal med Scania, säger jag som är involverad??

2011-10-02 @ 23:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0