Femstjärnigt

Här är en utlovad bild från vår balkong... trots att det inte är strålande sol kan man se att utsikten är bedårande.
Här har vi bott och varit över helgen! Vi har njutit av detta femstjärniga hotells alla faciliteter från morgon till kväll, tillsammans med goda vänner.
Varje morgon innan frukost har jag varit med på 20-minuters vattengympa, ett riktigt skönt sätt att vakna och få i gång kroppen...
Frukosten överträffar alla förväntningar med ett juicerum där man gör sin egen juice av selleri, morötter, äpplen, apelsiner, grapefrukt eller citroner. Sen finns allt man kan tänka sig av yoghurt, fröer, honung, marmelader, bröd, frukt, skinkor, ostar, omeletter och sötsaker. Som pricken öevr i går det såklart att få lite sekt också, det är måttet på bra frukost för mig.
Claes har spelat golf
Nya klubban!
Jag gick med för att få en skön långpromenad och försökte föra protokoll över antal skott per hål för de fyra tävlande. Alla hade olika regler och jag gav upp. Min mans otroligt dåliga tävlingssinne gör att mina tidigare tankar om att kanske börja spela, är lagda på hyllan för en lång stund framöver...
När jag tog både promenader och cykelturer i omgivningarna, kunde jag göra bekantskap med dessa söta grisar.
Är det nåt sånt du tänkt Andreas?
Att sedan slappa i olika varma pooler med mera innan middagen har gjort att kroppen känns nyladdad när vi idag beger oss mot Belgrad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0