Långfredag igen...

Ja nu kör vi den serbiska påsken, vilket innebär extra ledigt både fredag och måndag, härligt!
Vi har suttit i bilen så gott som hela dagen och nu sitter vi på balkongen på vårt hotell i Tatzmannsdorf.
http://www.reitersburgenlandresort.at/
Vi bor på Supreme, utan ungar...Det är ju skillnad på mina barn och andras ungar:)
Fåglarana kvittrar, utsikten är bedårande, de sista gubbarna är på väg hem från golfbanan, vinet är upphällt och jag har avslutat tre dagars seminarier på internet (ingen har väl märkt att jag varit borta sen 8 i morse). Alldeles strax ska vi piffa till oss och gå ner till middagen!
Om jag hade kunnat knäppa en bild med datorn skulle ni få se hur vi har det, men jag orkar inte ta fram kameran idag...
GRÜSS GOTT!

Kommentarer
Postat av: Marianne o Peter

Lyxigt,passar er.

Ha en fin helg och njut av livet.

2012-04-13 @ 21:00:14
Postat av: Carro

Vill bara meddela att du visst kan knäppa kort med datorn! Det finns ett program som heter photobooth:) puss o kram

2012-04-14 @ 10:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0