Släktträff på Solvalla

Fem veckors praktik i Ockelbo har gått i ett rasande tempo. Jag har varit alldeles trött när jag klivit in på Brunnsgatan efter en hektisk arbetsdag och inte orkat så mycket annat än att äta middag och förbereda mig för nästa dag. Jag trodde ju i min enfald att jag skulle hinna med många visiter hos goda vänner, men inte då... Jovars några har det ändå blivit och det uppskattar jag verkligen! Jag får fokusera på det som blivit av, helt enkelt!
Hur eller hur, mina sverigeveckor var till ända i söndags.  Innan mamma och pappa skjutsade mig till Arlanda, gjorde vi en tur till Solvalla, där Marcus körde ett lopp med Top Disguise. Då lyckades vi också få till en helt improviserad släktträff, vilket var riktigt skojigt :)
'
Riktigt geggigt väglag var det, vilket var anledningen till att hästen inte ville springa så fort, utan höll sig i bakkanten...
Bästa tipsen...
GILLAS GULLUNGAR!!!
Carolina och Andreas kunde tyvärr inte vara med denna gång...
Bakluckefika innan vi styrde vidare mot Arlanda, där flyget var nästan fyra timmar försenat,
om jag hade vetat det tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0