GG i Sverige

Här hemma i Sverige är det så mycket som händer hela tiden och jag har verkligen inte hittat några rutiner för att blogga, facebooka eller knappt ens sitta vid datorn... Frågan är också om jag ska fortsätta blogga och vad bloggen i så fall ska heta? Hur det än blir så gillar jag min blogg och den är ett sätt att skriva dagbok och hålla ordning på vad som händer här i livet!
2 juli- vi åkte till Flaten, eftersom mamma och pappa stod näst i tur för vårt besök!
Broder Göran dök upp på sin nya MC!
Bäst som vi höll på att pyssla i trädgården dök det upp en stor lastbil med serbiska skyltar ! Gissa om vi blev förvånade när den kom två dagar tidigare än beräknat, men tur att vi var där eftersom pappa sagt ifrån tidigare att han verkligen ville att vi skulle vara på plats när grejerna kom. Och nu var det alltså dags 95 kollin levererades till garaget i Flaten, för vidare hantering därifrån...''
Tillsammans med chauffören Nenad lossade vi bilen och sen behövde han 24 timmar veckovila. Han blev kvar från måndagkväll till fredagmorgon, då han inte fick någon ny körning tillbaka.
Han blev som en i familjen och hade aldrig sovit så skönt som i lekstugan! Sverige visade sig från sin bästa sida hela veckan och frukosten åt vi "under äppelträdet"
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Så bra att du börjat blogga igen! Du fåt tänka på oss läsare, vi vill ju veta vad som händer hos Gottholds förstår du väl?! Jag tycker du ska döpa om bloggen till GGG.
Kram från Lena

2012-07-20 @ 07:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0