I stallet

Det var längesen jag var till stallet och Vanja gav mig bannor för det när jag kom. Jag hade ingen riktigt bra ursäkt... Hon har ju via facebook förstått att vi håller på att flytta och hade också funderat om jag skulle ge mig av utan att höra av mig innan. Men så klart inte, det var underbart att sitta där och småprata igen och att träffa min Eika. Hon kände verkligen igen mig vilket märktes när hon tryckte sitt huvud emot mig och slickade på min arm :)
Fina kloka Eika!
Jag trodde att hon skulle fått sitt föl nu, men det är beräknat till den 14 juli! Om det är en tjej ska hon heta något på E och en kille något på C detta år, enligt uppfödningen av Holsteinerrasen.
Inte gick det att säga farväl åt dom redan, det är ju två veckor kvar, och en tårta måste dom ju få! Om jag känner mig själv rätt kommer det att vara en massa farväl inplanerade till den 28 juni...
Claes är i Polen denna helg, han åkte igår till ett ställe som jag knappt kan uttala, Wroclav. Jag undrade om det enbart är en nöjesresa denna gång eftersom dom ska se någon fotbollsmatch. Men nej, det var business med bussar och lite nöje. Kanske det går att få ihop som ett event för att främja kreativitet, innovation och entreprenörskap genom nätverksbyggandet, resande till andra platser och upplevande av nya saker... Eller vad tror vi om det Carolina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0