Utomhusträning :)

Min tränare Goran är alltid full av idéer och har nu startat upp morgonträning i Kalemegdan. Jag var där första gången i onsdags och då, liksom idag, körde vi boot camp, någon form av cirelträning. Det skulle vara kul att göra det med ett gäng barn i olika åldrar, på en gräsmatta någonstans... i Flaten, kanske!
I går var det Yoga på programmet, riktigt skönt att utöva utomhus. Så avkopplande att kolla på den blå himlen, lyssna på trädens sus och svalornas skrik, samt känna värmen av solens morgonstrålar. Snacka om vardagslyx!
Jag kommer att gå dit varenda dag tills vi åker hem. Om vi är många... nej, det är jag och en eller två till som tränar hittills.
Riktigt skojigt är det!
En bra kontrast till vår hyresvärd härnere, som jag just nu retar upp mig på... och som jag någonstans inser att han är inte värd att lägga någon energi alls på, bättre att fokusera på det som är positivt :) Vilket jag också behöver träna på innan vi är hemma på Brunnsgatan, där dom nu beslutat att vi inte längre får grilla på balkongen... Tom, grillen är din!!

Kommentarer
Postat av: Marianne o Peter

Grill vill vi ha. Tom, har du första tjingen?

Vi kan bytlåna.

Packar,imorgon är vi i Monte Negro,

längtar efter sol och värme som vi saknar.

Syns snart.



2012-06-15 @ 13:12:59
Postat av: Christina

Hej! Vilken tur att jag tittade in på din blogg. Det låter underbart med morgonträning i Kalemegdan!

Jättetacksam om du vill berätta lite mer om det; via vilket gym det är, vad det kostar, hur man anmäler sig, vilken tid på morgonen o likn.

Hälsningar,

Christina ([email protected])

2012-06-15 @ 14:14:19
Postat av: Bernike

Ser ut som kanonträning. :)

2012-06-19 @ 09:15:41
URL: http://fulaankungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0