Älskar känslan...

I morse vaknade jag med en massa energi i kroppen, kunde helt enkelt inte ligga kvar och lyssna på Claes morgonbestyr, som jag alltid brukar tycka är lyxigt och skönt, när jag slipper gå upp. Nej jag studsade upp ur sängen, tog på träningskläder, bäddade sängen, åt en lätt frukost och lämnade lägenheten tillsammans med Claes.
Jag studsade runt honom och pratade på som ett litet barn med spring i benen och han undrade såklart vad som hänt... öronen höll på att ramla av honom:)
Jag åkte med honom en bit och promenerade sedan längs floderna hemåt! Nåt jag alltid njuter är att ta en morgonpromenad, oavsett var jag är, i morgonsolen, när stan håller på att vakna, det är livskvalitet för mig!! Och solen den hade stigit upp på en blå himmel, den börjar till och med värma och all is i floderna börjar smälta! Med bra musik i öronen blir det också lite klipp i stegen...
Ni som kommer hit får utrusta er med sköna skor, helt enkelt!
Det tråkiga när det smälter är allt som kommer upp i tö, som Robban Broberg sjunger
http://www.youtube.com/watch?v=sflpkvgw3FU
Men idag var spolgruppen ute, jippii!
Känslan av att vara förälskad...
Nu måste jag plugga lite innan det är Mah jong i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Bernike

Ah, vad härligt!!! Ha en fortsatt trevlig dag.

2012-03-01 @ 10:58:58
URL: http://fulaankungen.blogspot.com
Postat av: Ettan

Låter härligt det där! Själv har jag klarat av ett styrkepass på morgonen. Inte dumt det heller.

Jag tar med både sköna skor och stavar när vi kommer. Kram

2012-03-01 @ 11:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0