Morning coffee

Efter träningen idag var det dags för IWC morning coffee på franska residenset denna gång. Det var ett helt gäng damer på plats, som pratade, fikade och provade hattar. En fransk-serbisk kvinna, Geneviève Parois,
hon till vänster, som är modist och designer ställde ut sina hattar, små och stora godbitar!
Så här snygga blev vi
Jag gillar den röda hatten, men kanske 120 Euro är lite i mesta laget...
Det var ett mysigt avbrott från mitt annars ångestladdade tillstånd, inför nästa veckas stora salstenta. Eftersom jag inte åker till Stockholm och skriver, så har jag fått lov att sitta på svenska ambassaden istället.

Kommentarer
Postat av: Tina

Gud så häftigt! Jag tycker att du skulle slagit till med den "lilla" svarta. Jag tror att den skulle ge tur på tentan. / Kram Tina

2012-03-13 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0