Helg på helg

Många helger är det nu! Det var lördag och söndag, sen halv arbetsdag dvs sista april och då åkte vi till Marianne och Marko i Vrujci. Där stannade vi till onsdag, både 1:a och 2:a maj är natinal holidays här! Helt ljuvliga dagar hade vi tillsammans. Vädret var det bästa, med + 30 och soligt, så dagarna tillbringade vid poolerna och passade också på att lera in oss. Leran är bra för allt!! Goda middagar är också bra för både humöret och själen.
Svadbarska kupus
Så blev det torsdag och då var vi inbjudna till  Mercedes promotion av några nya bilar. Tanken var att även Novak Djokovic skulle vara där, då han sponsras av Mercedes. Jag hade sett fram emot att skaka hand med honom och varit till frissan och fönat håret till och med, men han hade dragit till Madrid istället...
Så jag fick nöja mig med att kolla in Claes nya tjänstebil, helt OK för mig!
Idag är det helg igen och Claes har spelat golf med en kompis.
Vi har även börjat rensa bland det som ska med hem till Sverige. Vår flygresa härifrån är bokad till 29 juni och packningen går någon dag innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0