Push it up the hill

Min kära väninna Carol som är från Australien och bor i Washington, flyttade in till oss i tisdags, medan hennes man är i Kosovo.

Claes är i Albanien några dagar och vi roar oss på egen hand.
Jag jobbar på med min sista examinationsuppgift för denna termin, den ska var inne 1 juni kl 23.59. Mellan varven ringer jag olika vänner för att få stöd i skrivandet och däremellan hittar jag trevligare saker att göra, som att promenera längs Donau.
Carol är ett härligt sällskap och vi har underbara diskussioner om allt mellan himmel och jord. Hon är också en som kan hålla i piskan och alldeles nyss när vi avnjutit jordubbar till fikat på balkongen, så sa hon åt mig att jobba på igen.
"You just have to push it up the hill!!"
Dom orden kan vara användbara för alla som behöver en spark i baken :)
Så nu sitter jag här igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0